Správa sociálních sítí

Je rozumné outsourcovat tuto perspektivní oblast komunikace, která vyžaduje znalosti oboru, kreativitu, sociální empatii a v krajních případech i pohotovou reakci? Za dobře stanovených pravidel určitě ano. Dělají to tak mnozí politici i celebrity, může to být přínosné i pro Vaši firmu.
První tři příspěvky jdou většinou fajnově,  ale pak to začíná pomalu drhnout, časově i obsahově. Co, proboha, do těch novinek či na „zeď“ pořád jenom dávat?! Dobře, podívejme se na to jinak. I když publikujete na sociální síti jako fyzická osoba a nevystupujete konzistentně, tak brzy zjistíte, že Vaše úloha moc sociálně přínosná ani atraktivní není. Palce nahoru, pochvaly a smajlíky radno nechat mládeži.
Firma působící na sociálních sítích se většinou stává vydavatelem zpráv. I seriózní magazín má pro pobavení křížovku a vtip, ale zbytek obsahu každého čísla má jednoho pána. Jmenuje se ediční plán.

Reference

P ZERO CLUB

Obor: věrnostní klub Pirelli; Cílová skupina: motoristé

LEGRAND

Obor: vypínače, zásuvky;  Cílová skupina: domácnosti

JORDAHL & PFEIFER

Obor: stavebnictví;  Cílová skupina: inženýři, projektanti

Výtahy 1 – Ecolifts

Obor: Výroba a servis výtahů; Cílová skupina: Sdružení vlastníků jednotek