Tržní analýza

Proč by po nás klienti měli chtít zpracovat tržní analýzu? Asi budete souhlasit, že bez zrcadla si sebe samotné úplně neprohlédnete. A to mluvíme jen o poznání vlastní fyzické podoby. Ne, ne, my nejsme vaším zrcadlem. Ale můžeme nějaké přinést.
Jeden z nejdůležitějších tržních pohledů na vaše produkty a služby – to je pohled vašich zákazníků. Jak moc rádi se Vám k tomu svěřují a jak upřímní jsou? Mohli by být více, že? Každopádně, mnohem lépe se postěžuje někomu jinému, to víme všichni. Naši klienti potvrzují, že dokážeme ve výpovědi jejich zákazníků rozpoznat indicie, které by se neměly opomenout.
Moc důležité je zmapovat komunikaci vaší konkurence. Po stránce obsahové i investiční. Náš tým je schopen posoudit, jak si stojíte ve srovnání s těmi, kdo ukusují ze stejného koláče.  Dobré poznání tržní pozice vaší značky je výchozím stupněm změn, které chcete provést.

Reference

JORDAHL & PFEIFER Stavební technika

 Příležitosti i ohrožení na stavebním trhu, podklad pro strategii budoucnosti

PIRELLI TYRE Czech Republic

Analýza programů pro motoristy jako podklad pro optimalizaci vlastních produktů

SLUTO

Východiska pro velkou koncepční změnu spojenou s růstovou expanzí účetní firmy