To rozhodně není nápad k zahození.

Pro kreativní agenturu je schopnost generovat nosné myšlenky a jejich vizualizace podmínkou přežití. Dobrý koncept klient komentuje většinou slovy „to má něco do sebe“ nebo (a ještě lépe) „to není nápad k zahození“. Zákazník bývá zřídkakdy mimo tlak konkurenčního boje, doslova žije svým byznysem a proto rozpozná zajímavou příležitost čichem loveckého psa. Potřebuje minimálně dohnat, ale spíše získat náskok, čím větší, tím lépe, potřebuje zahanbit své soky něčím silným, co dává smysl. Co je přinutí škrábat se ve vousech.
Někdy je tím trumfem rozsah služeb, jindy technologická inovace, výhodnější cena, lepší dodací podmínky. Balení benefitů však musí být atraktivní, konzistentní a značka ihned identifikovatelná. V Magic Seven se často zabýváme otázkou, zda je správné, že nejčastějším impulzem pro aktivitu marketingu je akce konkurence. Odpověď není jednoduchá. Někoho kopírovat je jednoduché a mnohem, mnohem levnější. Ale málo platné pole neorané, je pole neorané. Toho, kdo vyjde s něčím kvalitním jako první, si trh může na dlouho zapamatovat jako lídra, jako symbol oboru. Kdo by to nechtěl?

 

SLUTO

Věříme, grafika se slovy v písmenech i vizuálně zajímavá, rozhodně je to pracné. Nejdůležitější ale je, že připomínáte zákazníkům účetní a daňové kanceláře, kolik je se službou spojeno know-how, administrativní práce a povinností vůči státní správě.

 

JORDAHL & PFEIFER Stavební technika

Pracujete-li s prvky do betonu, nestyďte se za to. Ze zdánlivé neatraktivity betonu udělejte svoji silnou stránku, svůj štít a jednoznačnou identifikaci. Je důležité být žralokem ve svých vodách, je chybou být někým, kdo lapá po dechu tam, kde mu není přáno.