Inovativní obsah

Každý, opravdu každý z dlouhodobých matadorů reklamy zažil to zoufalství, kdy nakoupil supervýhodně inzertní plochu, ale neměl tam co dát. Tak jsme tam většinou dali něco zoufalého (ano, my též), že by bylo lepší tam nedat nic.
To, co jste neměli po ruce a podvědomě chtěli do inzerce dát, to byl zajímavý obsah. Zajímavý, přitažlivý a relevantní obsah poznáte tak, že ho vnímáte, jako by sám žil, sám si říká o další a další aplikace, rozvoj a využití. Inspiruje.
Zajímavý obsah je tedy věc cenná. Klienti tuto věc paradoxně většinou mají, jen ji pro oči nevidí. Proto si najímají agenturního kombinatorika, inovátora či idea makera (všechno je označení jedné a též osoby), který neudělá nic jiného, než že zapojí drátky jinak, než bývalo obvyklé, a jeden či dva „fousy“ vyvede ze zákazníkova světa do světa jiného.
Je to agenturní barman s vkusem a s kontaktem na vzácné sirupy. Když má agentura jednoho, může být velice šťastná. Náš tým šťastný je.

Reference

MITAS

Cílová skupina: zemědělci (Francie); Obor: traktorové pneu při práci na poli a louce

Wienerberger

Cílová skupina: investoři (fyzické osoby); Téma: stavba domu krok za krokem (časosběr)

ACO

Cílová skupina: návrháři průmyslových kuchyní; Téma: prezentace funkčnosti