Firemní akce

Ve světě sociálních sítí a virtuálních spoluprací je neformální setkání ještě vzácnějším a cennějším aktem, než bývalo dříve. Samozřejmě, že je pořád důležité, aby Vás uvítala dlouhonohá blondýnka či brunetka, ale z hlediska organizátora je to jen kamínek mozaiky. Proč? Protože pokud by tam něco více nebylo, není potřeba, aby agentura něco pořádala. Každý Váš zákazník je dostatečně solventní, aby si nabízenou „atrakci“ dopřál sám, kdy bude chtít. Nebo abyste ho na ni prostě pozvali, bez dlouhých štráchů.
Kde tedy hledat rozdíl od výše zmíněných přímočarých řešení? Velkým tahákem je networking, dnes už asi každý zná význam toho slova pro business. Velkým bonusem by měl být dokonalý plán, informovanost, personalizovaná komunikace a hladce plynoucí organizace, to každého hosta vždy potěší. Pevná brandová linie od pozvánky, přes dárek až po tiskovou zprávu podtrhne dojem, že pořadatel má věci pod kontrolou. Pokud pořadatel není organizátorem, uvolňuje si ruce pro péči věnovanou zábavě s hostem. Svatebčané také nemyjí nádobí, i když to umí. Naši stálí zákazníci mají tu výhodu, že známe jejich byznys, známe jejich problémy, víme, čeho se má eventem dosáhnout.
I při eventu pracujme strategicky. Zvaní jsou zaměstnanci? Chceme je stmelit, vyzkoušet týmové role? Obchodní partneři – nové získat, stávající udržet, nabídnout novou službu? Realizační tým musí přesně a konkrétně vědět, co se od každého očekává, aby na konci nepadlo trapná otázka: A k čemu to všechno vlastně bylo? Jen na zvláštní přání zorganizujeme event pro někoho, kdo není naším stálým zákazníkem. Protože bychom mu nemohli nabídnout přidanou hodnotu, kterou by měl chtít.

Reference

Jordahl & Pfeifer Stavební technika, s.r.o.

Lukostřelecké odpoledne pro projektanty a statiky

(od pozvánky, motivační microsite s registrací, po diplomy a brandované dárky)